Menu

Ondernemers en ondernemingen: we zijn er voor u

Samen tegen Corona

Laten we solidair zijn en de overheidsmaatregelen goed opvolgen. Want alleen samen zullen we het virus overwinnen.

Uw bank blijft bereikbaar

Uw bank staat meer dan ooit aan uw zijde. Gezien het hoge aantal coronavirusbesmettingen, de verstrengde regeringsmaatregelen en bovenal omdat uw gezondheid en die van onze medewerkers onze hoogste prioriteit is, geven we vanaf 26/10 de voorkeur aan advies op afstand in onze kantoren. 

Bankieren waar en wanneer u wilt? U kunt rekenen op onze digitale oplossingen Fintro Easy Banking Web en App: via Fintro Easy Banking hebt u waar en wanneer u wilt toegang tot uw bank, ook op uitzonderlijke sluitingsdagen: controleer uw saldo, raadpleeg uw rekeninguittreksels, voer uw overschrijvingen uit ...

Hebt u een dringende vraag? Contacteer uw Fintro-agent. Aanvragen waarvoor een afspraak op kantoor noodzakelijk is, zijn alleen in de voormiddag mogelijk. Hebt u nog geen afspraak? Maak er een, dat is zo gebeurd:

  • Door telefonisch contact op te nemen met uw Fintro-agent
  • via het formulier op Fintro Easy Banking Web

Hebt u nood aan advies? Uw Fintro-agent is beschikbaar op afspraak, telefonisch of via een videogesprek, en dit van maandag tot vrijdag tijdens de gewone openingsuren. Op zaterdag zijn de kantoren gesloten.

Onze oplossingen voor online en mobiel bankieren

Subsidies

Overheidssteun voor ondernemers en ondernemingen

Het coronavirus treft niet alleen de samenleving maar heeft ook een sterke economische impact op zowat alle ondernemers, ondernemingen en sectoren. Uw bank maakt u graag wegwijs in het kluwen van lokale, nationale en internationale subsidies en steunmaatregelen, die deze impact draagbaar moeten maken.

Maatregelen voor professionele kredieten

Nieuwe aanvragen van kredieten

De koninklijke besluiten van 14/04/2020 en 20/07/2020 geven de banken de mogelijkheid om, onder specifieke voorwaarden, nieuwe kredieten te verstrekken aan zelfstandigen, kmo’s en bedrijven die liquiditeitsproblemen ondervinden tijdens de coronacrisis.

Voor meer informatie: neem contact op met uw Fintro-agent.

Contactloos betalen

Gezien de huidige context is contactloos betalen heel belangrijk. Uw klant betaalt u door zijn debet- of kredietkaart vlakbij uw terminal te houden. Als hun aankoop een bepaald bedrag niet overschrijdt, hoeven ze niet eens het toetsenbord van uw terminal aan te raken om hun pincode in te voeren. Zero contact.

Vandaag is het ook mogelijk om contactloos te betalen met een smartphone en een smartwatch. Al wat u nodig hebt is een betaalterminal. Welke contactloze betaalmethoden biedt u uw klanten aan?

Vind uw Fintro-agent

U vindt steeds een Fintro-agent in uw buurt

Vul het postcode nummer in