Menu

Uw mening telt

U bent niet tevreden? Dat nemen wij ernstig.

Vertel het ons

U verwacht een foutloze service van uw bank. Terecht.

Soms gaat het evenwel eens mis en bent u niet tevreden. Blijf er niet mee zitten als u ontevreden bent. Vertel het ons.

U krijgt onze onverdeelde aandacht. Bovendien zoeken wij naar een snelle oplossing.

U vindt alle mogelijkheden hieronder of u kunt ze uitgebreid nalezen in onze brochure. Kijk hier voor de brochure.

Bij wie kunt u terecht?

Neem eerst contact op met uw Fintro-agent en deel uw ontevredenheid mee aan hem.

Hij of zij beschikt over tal van mogelijkheden voor een snelle oplossing.

Vertelt u het liever in een mail?

Gelieve enkel een mail te sturen om een ontevredenheid te melden. Voor vragen kunt u steeds terecht bij uw vertrouwde Fintro-agent.

Wanneer kunt u een antwoord verwachten?

Wij stellen alles in het werk om u zo spoedig mogelijk een antwoord te bezorgen. U ontvangt een antwoord binnen de maand. Als het langer zou duren, krijgt u na een maand informatie over de evolutie van uw dossier en een nieuwe timing.

In afwachting van ons antwoord bezorgen wij u binnen de 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.