Menu

Uw mening telt

U bent niet tevreden? Dat nemen wij ernstig.

Vertel het ons

U verwacht van ons een foutloze service en terecht.

Soms gaat het evenwel eens mis en bent u niet tevreden. Blijf er niet mee zitten en vertel het ons. U krijgt onze onverdeelde aandacht en wij zoeken voor u naar een snelle oplossing.

Hierna vindt u alle mogelijkheden of lees ze uitgebreid na in onze brochure.

Bij wie kunt u terecht?

Neem eerst contact op met uw Fintro-agent en deel aan hem of haar uw ontevredenheid mee.

Hij of zij beschikt over tal van mogelijkheden voor een snelle oplossing.

Vertelt u het liever via een formulier?

  • Vul dit formulier in.
  • Raakt het probleem niet naar uw tevredenheid opgelost? Kijk hier voor de volledige klachtenprocedure.

Gelieve het formulier enkel in te vullen om uw ontevredenheid te melden. Voor vragen kunt u steeds terecht bij uw vertrouwde Fintro-agent.

Wanneer kunt u een antwoord verwachten?

We engageren ons om u zo snel mogelijk een oplossing voor te stellen . En we blijven u informeren tijdens het hele verloop van de procedure.

In afwachting van ons antwoord krijgt u een ontvangstbevestiging binnen de 5 werkdagen. Het antwoord zelf volgt binnen de maand na uw melding. Als ons onderzoek langer zou duren, krijgt u na een maand informatie over de evolutie van uw dossier en een nieuwe timing.