Door de groeiende populariteit van mobiel internet en apps is het gebruik van onze herlaadservices Mobile reload en 1-2-ring de voorbije jaren sterk gedaald. Daarom heeft Fintro besloten deze diensten eind mei stop te zetten. Vanaf 1 juni 2016 is het bijgevolg niet langer mogelijk om Proximus-, Mobistar- of BASE-prepaidkaarten te herladen aan onze geldautomaten of via gsm gekoppeld aan uw bankrekening. Maar wees gerust, de providers bieden u verschillende handige alternatieven.

 

Hoe herladen via de provider zelf?

 

Dat kan snel en eenvoudig:

 

Proximus

Mobistar

BASE

via de gratis app MyProximus voor smartphones (iOS, Android en Windows Phone)

 

via de gratis app MyMobistar voor smartphones (iOS, Android)

 

via de gratis My BASE-app voor smartphones (iOS, Android en Windows Phone)

 

 

online op proximus.be/herladen

 

online op mobistar.be/reload

 

online op base.be/herladen

 

met een automatische maandelijkse herlaadbeurt.

U kunt dit aanvragen op proximus.be/autoreload of in een Proximus Center.

 

met de dienst Automatic Reload, die u kunt activeren op mobistar.be/klantenzone of in elk Mobistar Center. U vindt snel een verkooppunt bij u in de buurt op shops.mobistar.be

aan een Self Pay Kiosk in een BASE-shop. U vindt snel een verkooppunt bij u in de buurt op base.be/shops.

 

 

Indien u hulp nodig heeft of meer informatie wenst hierover, aarzel niet om contact op te nemen met uw provider.