Telebanking

Altijd en vanaf elke telefoon uw bankzaken regelen met Telebanking Phone banking

Wat is Telebanking ?

Telebanking is een telefoondienst van Fintro waarmee u altijd en overal toegang hebt tot uw rekeningen.

Voordelen van deze telefoondienst

Bankieren via de toetsen van uw telefoon kan 24 uur per dag, alle dagen van het jaar. Een vriendelijke computerstem begeleidt u stap voor stap.
Via Telebanking kunt u uw rekeningsaldo opvragen en overschrijvingen doen.
 

Meer weten over Telebanking

U kunt kiezen in welke taal u Telebanking wilt gebruiken.

Voor Nederlands, bel 02 433 45 10.

Voor Frans, bel 02 433 45 20.

Om verrichtingen te doen, hebt u een geheime toegangscode nodig. Daarvoor ondertekent u een gratis contract, dat u kunt aanvragen bij uw Fintro-agent. Houd daarbij uw klantnummer bij de hand.

 

 

Hoe aanvragen?

Zoek een agentschapZoek een agentschap

Prijs

  • Telebanking is gratis. U betaalt alleen de gesprekskosten volgens het tarief van uw telecomleverancier.

Vergelijkbare producten

Algemene voorwaarden geldig tot en met 31/12/2016 (pdf)

Algemene voorwaarden geldig vanaf 01/01/2017 (pdf)

 

 

 


Alle details van dit product afdrukken