Wat als mijn foto niet aanvaard wordt?

In dat geval ontvangt u binnen de twee werkdagen een e-mail met de mededeling dat uw afbeelding niet aanvaard is. Lees zeker de richtlijnen nog eens na. Er zijn dan 2 mogelijkheden:

 

  • U hebt de afbeelding opgeladen na de bestelling van een nieuwe kaart in uw kantoor
    De afbeelding moet dan opgeladen zijn binnen de 14 kalenderdagen na de bestelling in uw BNP Paribas Fortis-kantoor.
    • Indien deze termijn niet verstreken is, wordt uw bestelling behouden en kunt u een nieuwe afbeelding opladen. Voor deze aanvraag kunt u opnieuw hetzelfde bestelnummer (Foto-ID) gebruiken. U hoeft dus geen nieuwe kaart te bestellen via het kantoor.
    • Mocht de termijn verstreken zijn, dan werd er ondertussen een standaardkaart voor uw type rekening besteld. U kunt deze standaardkaart nog steeds vervangen door een fotokaart. Hiervoor dient u een nieuwe aanvraag in te dienen. U hoeft hiervoor niet naar het kantoor te gaan. U kunt uw aanvraag al onmiddellijk invoeren via PC banking of onze site.

 

  • U had de afbeelding opgeladen om een bestaande kaart te vervangen.
    Uw aanvraag voor uw nieuwe kaart is helemaal geannuleerd. U kunt een nieuwe kaart met nieuwe afbeelding aanvragen via PC banking of de site.

 

Terug