Uw mening telt

U bent niet tevreden? Dat nemen wij ernstig

 

Vertel het ons

U verwacht een foutloze service van uw bank. Terecht. Soms gaat het evenwel eens mis en bent u niet tevreden. Blijf er niet mee zitten als u ontevreden bent. Vertel het ons. U krijgt onze onverdeelde aandacht. Bovendien zoeken wij naar een snelle oplossing.

 

Bij wie kunt u terecht?


Neem contact op met uw Fintro-agent

Deel uw ontevredenheid mee aan uw vertrouwde gesprekspartner of kantoordirecteur. Hij of zij beschikt over tal van mogelijkheden voor een snelle oplossing.

 

Vertelt u het liever telefonisch of in een formulier?

  • Hebt u geen antwoord gekregen op uw vraag? Geen probleem!
    • U kunt ons een e-mail sturen of een fax naar +32 2 228 12 41.
    • Ofwel kunt u ons ook bellen op het nummer + 32 2 312 39 42.
      Vermeld duidelijk uw rekeningnummer, uw telefoonnummer of het adres waarop wij u kunnen bereiken voor het geval wij bijkomende informatie zouden nodig hebben.

Raakt het probleem niet naar tevredenheid opgelost? Kijk hier voor de volledige klachtenprocedure

 

Aan wie kunt u een suggestie meedelen? Een compliment geven?

Uw ideeën voor de verbetering van onze diensten en producten zijn bijzonder welkom. De specialisten kwaliteitszorg kijken uit naar uw mening. Klik op de passende link

 

 
Uw mening telt Uw mening telt
Vragen? Neem contact op met uw Fintro-agent

Afdrukken