Online bankieren

#
Wist u dat…
  • u met Fintro Easy Banking App uw bank altijd bij de hand heeft?
Download Fintro Easy Banking App

Aan uw zijde

#
Wist u dat…
  • u met Fintro Easy Banking App uw bank altijd bij de hand heeft?
Download Fintro Easy Banking App

Online bankieren

  • Vraag het aan Fintro
#
Wist u dat…
  • u met Fintro Easy Banking App uw bank altijd bij de hand heeft?
Download Fintro Easy Banking App

Aan uw zijde

#
Wist u dat…
  • u met Fintro Easy Banking App uw bank altijd bij de hand heeft?
Download Fintro Easy Banking App

Uw mening telt

Soms is de service van uw bank niet helemaal foutloos, en bent u niet tevreden. Blijf daar niet mee zitten. Vertel ons wat er beter kan.

Vertel het ons

U verwacht een foutloze service van uw bank. Terecht. Soms, evenwel, loopt het niet zoals verwacht en bent u niet tevreden. Blijf daar niet mee zitten: vertel het ons.

U krijgt onze onverdeelde aandacht. En wij zoeken een snelle oplossing.

Alle mogelijkheden vindt u hieronder, of u kunt ze uitgebreid nalezen in onze brochure.

Praat eerst met uw Fintro-agent

Hij/zij kent u het best en is dus het best geplaatst om voor u een gepersonaliseerde oplossing uit te werken.
Hij of zij beschikt over tal van mogelijkheden voor een snelle oplossing.

Vertelt u het liever via een formulier?

U vult het formulier in. Vermeld geen vertrouwelijke informatie.

Gelieve het formulier enkel te gebruiken om een ontevredenheid te melden. Voor vragen kan u steeds terecht bij uw vertrouwde Fintro-agent.

Raakt het probleem niet naar tevredenheid opgelost? Kijk hier voor de volledige klachtenprocedure.

U gaat niet akkoord met de oplossing van het klachtenmanagement van Fintro ?

U kunt, als particulier, uw dossier schriftelijk voorleggen aan Ombudsfin via onderstaande contactgegevens.
Als zelfstandige of onderneming, kunt u ook voor bepaalde types klachten terecht bij Ombudsfin (Ombudsman in financiële geschillen). Raadpleeg in dat geval echter eerst voor meer details de website van Ombudsfin:

Ombudsfin – Ombudsman in financiële geschillen
North Gate II - Koning Albert II-laan 8, bus 2 - B-1000 Brussel
Tel. : +32 2 545 77 70
e-mail : ombudsman@ombudsfin.be  - web : www.ombudsfin.be 

Betreft uw klacht, als consument, een verkoop of een dienst via internet? In dit geval kunt u ook gebruik maken van het formulier dat op de site van de onlinegeschillenbeslechting-platform van Europese Unie beschikbaar is.

Wanneer krijgt u een antwoord?

We doen er alles aan om u zo spoedig mogelijk een antwoord te geven. In afwachting daarvan bezorgen we u binnen de 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.

Volgens de aard van uw klacht informeren wij u in dat ontvangstbewijs over de termijn waarbinnen u een antwoord zult ontvangen (doorgaans maximaal 1 maand). Hebben we meer tijd nodig om een oplossing te vinden, dan krijgt u voor het einde van de oorspronkelijk aangekondigde termijn informatie over het verloop van uw dossier, en een nieuwe deadline.

Wij kennen graag uw mening

Fintro hecht veel belang aan wat zijn klanten denken. Daarom doen wij regelmatig aan marktonderzoek. Dankzij uw deelname kunnen wij dan onze service verbeteren.
U wordt gevraagd voor een marktonderzoek en u hebt daar vragen bij?
Stel uw vraag met dit document.