Schadeaangifte: uw kredietkaart
2 min
Is uw kaart gestolen of bent u ze kwijt? Contacteer Card Stop op 078 170 170.
Alles wat u moet weten om uw schade aan te geven
Wij begeleiden u stap voor stap, op basis van het type kredietkaart dat u hebt en de dekkingen die de kaart biedt.
- U werd het slachtoffer van kredietkaartfraude?
- U moet noodgedwongen uw (zaken)reis annuleren?
- Uw onlineaankoop werd niet geleverd of stemt niet overeen met uw bestelling?
- Een aankoop met uw kaart is beschadigd of werd gestolen?
- U vertrekt op vakantie en u hebt autopech?
- U wordt ziek en moet gerepatrieerd worden tijdens een vakantie die u hebt betaald met een betaalmiddel van Fintro?
Waar kunt u terecht om uw schade aan te geven?
Visa Classic :Vul het online aangifteformulier in. Of bel gratis naar +32 2 664 45 25 van 9 tot 12 uur en van 14 tot 17 uur. |
Mastercard Gold :Is uw kaart kwijt of gestolen of bent u het slachtoffer van kaartfraude? Doe aangifte via mijnkaart.be. Moet u een franchise betalen na tussenkomst van Worldline? Vul dit online aangifteformulier in om een beroep te doen op uw verzekering. Of bel gratis naar +32 2 664 45 25 van 9 tot 12 uur en van 14 tot 17 uur. |
Visa Business Blue :Neem contact op met Europ Assistance: Via e-mail naar het adres claims@europ-assistance.be (aankoopgarantie, garantie voor aankoop via internet …) Of per post aan het adres van de verzekeraar. |
Mastercard Business Premium et Mastercard Business Prestige :Voor Cash Advance: +32 2 541 91 98 Aangifte Schade huurwagens, Verzekering bescherming tegen misbruik, Aankoopverzekering, Aankoopverzekering internet |
Specifiek voor Mastercard Business Prestige: :Voor dringende hulp in het kader van uw reisverzekering: +32 2 541 91 98 - help@europ-assistance.be. Voor IT assistance (24u/24 en 7d/7): +32 2 533 75 75 of help@europ-assistance.be. Aangifte Reisverzekering, Vertraagde vlucht, Bagageverzekering |

