DAGELIJKS BANKIEREN
Met uw Visa Classir kredietkaart betaalt u ook contactloos of via uw smartphone of smartwatch. Via QR-code, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay... Snel en veilig!
Uw bank staat meer dan ooit aan uw zijde.
Hebt u nog geen afspraak? Maak er een, dat is zo gebeurd:
Een tip: via Easy Banking Web en Easy Banking App hebt u waar en wanneer u wilt toegang tot uw bank, ook op uitzonderlijke sluitingsdagen: controleer uw saldo, raadpleeg uw rekeninguittreksels, voer uw overschrijvingen uit ...
De huidige situatie is nog altijd bijzonder. We blijven de Belgische economie ondersteunen en zijn er meer dan ooit voor u.
Sinds eind maart is het niet meer mogelijk betalingsuitstel te vragen voor uw kredieten, zoals de regering dat had uitgewerkt.
Ondervindt u nog moeilijkheden door de coronacrisis? Contacteer uw adviseur, hij blijft beschikbaar in deze uitzonderlijke omstandigheden en zal u zo goed mogelijk helpen door uw situatie en wat u nodig hebt te analyseren.
Sinds 21 maart 2021 kan geen terugbetalingsuitstel meer worden aangevraagd voor een woonkrediet, omdat de voorwaarden die door de regering waren uitgewerkt, vervallen zijn.
Sinds 26 maart kan geen betalingsuitstel meer worden aangevraagd voor consumentenkredieten en roerende hypotheekleningen, omdat de voorwaarden die door de regering waren uitgewerkt en verderop beschreven staan, afgelopen zijn.
Voor consumentenkredieten en hypothecaire leningen met roerend doel komt u voor deze maatregelen in aanmerking als u (als particuliere klant) budgettaire problemen ondervindt door de coronacrisis:
Om in aanmerking te komen, moet u aan een aantal wettelijke voorwaarden voldoen:
Voor meer informatie of voor een eventuele aanvraag kunt u vanaf 8 februari 2021 terecht bij uw BNP Paribas Fortis-contactpersoon. Alle aanvragen zijn onder voorbehoud van analyse en van aanvaarding door de bank. U kunt een uitstel aanvragen tot 26 maart 2021 omdat het 4 werkdagen duurt om uw aanvraag te verwerken.
Hebt u een verzekering tegen werkverlies? Doe in geval van inkomensverlies daar dan een beroep op voor een eventuele vergoeding en contacteer uw verzekeraar.
Wilt u er meer over weten ?
Met uw mobiele bank kunt u:
U hebt uw bank altijd op zak via uw smartphone en/of tablet.
Met uw online bank beheert u:
Easy Banking Web en Easy Banking App vullen elkaar perfect aan. U bankiert in alle comfort bij u thuis en op verplaatsing.
Betalen zonder de betaalterminal aan te raken is handig, makkelijk en veilig. Het volstaat om uw debet- of kredietkaart vlakbij de terminal te houden. Het voordeel? Als u niet boven een bepaald bedrag gaat, is er geen pincode nodig en hoeft u niet eens het toetsenbord aan te raken.
Is het bedrag van uw aankopen niet hoger dan 50 euro? Dan hoeft u uw code niet in te voeren. Doet u verschillende cumulatieve aankopen? Dan kunnen uw opeenvolgende betalingen oplopen tot een totaalbedrag van 100 euro. Gaat u boven de 100 euro, dan moet u uw pincode wel intikken.
Hebt u uw kaart niet bij? Contactloos betalen kan ook met uw smartphone of uw smartwatch. Aan u om te kiezen hoe u het liefst betaalt.
De coronacrisis houdt ons allemaal bezig en jaagt velen onder ons angst aan. En dat hebben fraudeurs goed begrepen. E-mails, sms- en WhatsApp-berichten, Facebook, de post… Cybercriminaliteit komt meer en meer voor. Wees dus waakzaam, en denk goed na voor u op een link of een bijlage klikt of de richtlijnen in een brief volgt.
We zullen u nooit vragen om uw bankkaart op te sturen of vertrouwelijke informatie mee te delen. Niet per telefoon, niet per e-mail, niet per post, op geen enkele manier. Deel uw geheime codes nooit, dat geldt ook voor de handtekening van uw kaartlezer, uw Easy Banking- en itsme-codes en het wachtwoord van Easy Banking Web.
Een verdacht bericht ontvangen? Bel 02 762 60 00 en stuur het bericht door naar phishing@bnpparibasfortis.com.
© 2024 Fintro