Hij of zij kent u het best. Daarom is hij of zij ook het best geplaatst om samen met u een oplossing uit te zoeken.
Praat u er liever met iemand anders over of gebruikt u graag een formulier?
Gelieve het formulier enkel te gebruiken om een ontevredenheid te melden. Voor vragen kan u steeds terecht bij uw vertrouwde Fintro-agent.
Dien dan uw klacht in bij de afdeling klachtenmanagement van Fintro:
U kunt ook opnieuw gebruik maken van ons online aangifteformulier waarin staat dat uw klacht al binnen de bank is afgehandeld.
Als particulier kunt u contact opnemen met Ombudsfin (ombudsman in financiële geschillen) of de Ombudsman van de Verzekeringen.
Als zelfstandige of onderneming kunt u voor bepaalde klachten terecht bij Ombudsfin. Raadpleeg in dat geval eerst de details op de website.
Hebt u een klacht over een bankproduct? Leg uw dossier schriftelijk voor:
Hebt u een klacht over een verzekeringsproduct? Leg uw dossier schriftelijk voor:
Betreft uw klacht, als consument, een verkoop of een dienst via internet? In dit geval kunt u ook gebruik maken van het formulier dat op de site van de onlinegeschillenbeslechting-platform van Europese Unie beschikbaar is.
© 2023 Fintro